22-24 Haziran 2026 tarihleri arasında Ankara Altındağ Spor Salonu'nda düzenlenen U23 Para Masa Tenisi Türkiye Şampiyonası'nda mücadele eden Hendek Olimpik Spor Kulübü sporcuları, elde ettikleri başarılarla ilçenin gururu oldu.
Hendek Olimpik Spor Kulübü'nden Ankara'da Madalya Yağmuru
Şampiyonada Kadınlar Class 7-8 kategorisinde Rabia Asya Övünç altın madalya kazanarak Türkiye Şampiyonu olurken, Karma Class 14-17 kategorisinde de partneriyle birlikte bir kez daha altın madalyaya uzandı.
Kadın Çiftler Class 20 kategorisinde Rabia Asya Övünç ile Zülal Elif Sevindik gümüş madalya kazanarak Türkiye ikincisi oldu. Zülal Elif Sevindik ise Kadınlar Class 7-8 ve Karma Class 14-17 kategorilerinde bronz madalya elde ederek Türkiye üçüncülüğünü kazandı. Kulüp, şampiyonayı toplam 6 madalya ile tamamlayarak önemli bir başarıya imza attı.
Turnuvaya katılan genç sporcu Mert Sevim de gösterdiği azim ve mücadeleyle kulübünü başarıyla temsil etti.
Kulüp Başkanı Feyzullah Köstereli, sporcuları ve antrenörler Sema Sarı ile Rıdvan Açıkdeniz'i tebrik ederek, kulübün bugünlere gelmesinde emeği bulunan Kurucu ve Daimi Başkan Ali İnci'ye, Hendek Kaymakamı Hacı Hasan Gökpınar'a, Hendek Belediye Başkanı İrfan Püsküllü'ye, Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Cemil Boz'a, destek veren velilere ve tüm paydaşlara teşekkür etti.
Köstereli, "Sporcularımızın elde ettiği bu başarı ilçemiz ve ilimiz adına büyük bir gurur kaynağıdır. Emeği geçen herkesi yürekten kutluyor, başarılarının devamını diliyorum." ifadelerini kullandı.